Hudební nauka 2022-2023

 

 

ROZPIS INDIVIDUÁLNÍ HUDEBNÍ NAUKY

 
Únor
 
6. 2. - 1. ročník
13. 2. - 2. ročník
27. 2. - 4. + 5. ročník
 
Březen
 
6. 3. - 1. ročník
13. 3. - 2. ročník
20. 3. - 3. ročník
27. 3. - 4. + 5. ročník
 
Duben
 
3. 4. - 1. ročník
10. 4. - 2. ročník
17. 4. - 3. ročník
24. 4. - 4. + 5. ročník
 
Květen
 
1. 5. - 1. ročník
8. 5. - 2. ročník
15. 5. - 3. ročník
22. 5. - 4. + 5. ročník
 
29.5. konzultace
 
 
Červen
 
6. 6. - konzultace
13. 6. - závěrečné testy
20. 6. - závěrečné testy
 
 
 
Rozvrh hudební nauky 2022-2023
 
PO

Individuál

15.45-16.30

4. ročník

16.35-17.20

5. ročník

17.25-18.20

   
ÚT

2. ročník

14.15-15.00

3. ročník

15.05-15-50

PHV

16.00-16.45

1. ročník

16.50-17.35

5. ročník

17.40-18.25

ST

2. ročník

14.15-15.00

3. ročník

15.05-15-50

PHV

16.00-16.45

1. ročník

16.50-17.35

4. ročník

17.40-18.25

 


Vzorové testy z nauky – 1. pololetí:

 

1. ročník

2. ročník

3. ročník

4. ročník

5. ročník

 

Vzorové testy z nauky – 2. pololetí:

1. ročník

2. ročník

3. ročník

4. ročník

5. ročník

close
Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu. Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.
Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.